Кульковий, однорядний, радіальний.
Підшипник 210го типу виробляється в таких модифікаціях: відкритий 210, з проточкою під стопорне кільце 50210, закритий з одного боку металевою шайбою 60210, закритий з двох боків зі змащенням 80210, закритий із двох боків гумовими заглушками для захисту від потрапляння сторонніх тіл, пилу та бруду, зі змазкою, яка вже внесена на заводі ( зазвичай це литол, з17) 180210. Саме цей підшипник використовується найчастіше в обладнанні та машинах.
Кульковий підшипник 210 і його модифікації знайшли найширше застосування в вітчизняній техніці, машинах, обладнанні. Він є вельми ходовою запчастиною до таких моделей (зазвичай, це вантажівки та трактори) автомобільної промисловості вітчизняного виробництва:
— вантажні автомобілі МАЗ різних серій (підвищення передача), БелАЗ (допоміжні агрегати на моделі 540, 548, 7522, 7523), МоАЗ (керований міст на 6507 і гідромеханічна коробка передач на 6401);
- трактора Т-150 (відомий вал редуктора, вал заднього ходу), МТЗ різних серій (вал відбору потужності, коробка передач, гальмівна система), К-701 (КПП);
— комбайни Дон (конічний редуктор, редуктор верхніх вальців і склянка верхнього вальца).
Імпортні підшипники цього типорозміру позначаються як 6210 /Рх (де х — клас точності виготовленого підшипника та варіює від 2 до 6) з додатковими позначеннями захисних шайб і заглушок як Z, ZZ або 2RS. Наприклад, 6210 2RS — позначення для підшипника 180210 (RS — гумові заглушки, Z — металеві), заведено в імпортних підшипників.
Габаритні розміри | |
---|---|
Висота | 20 мм |
Внутрішній діаметр. | 50 мм |
Зовнішній діаметр | 90 мм |
Основні атрибути | |
Вага | 0.44 кг |
Користувальницькі характеристики | |
Номінальна частота обертання | 8 500 об/хв.; |
Маса | 0.44 кг; |
Динамічна вантажопідйомність | 35.1 кН |
Діаметр кульки | 12.7 мм; |
Кількість кульок | 10 шт.; |
- Ціна: 50 ₴